dissabte, 6 d’octubre del 2012

Si no teniu pressa...


Una de les meves rutines dels dissabtes és anar, ben d'hora ben d'hora, a comprar l'ARA i esmorzar al forn de la Girada. Sempre començo pel darrere. Allà hi trobo la columna de la Tatiana Sisquella, que m'anima el dia i em fa pensar també una miqueta. Té un do: sap fixar-se en aquells petits detalls que vivim tots sovint, aquelles sensacions que molts hem experimentat, i expressar-les amb les paraules que, segur, jo no hauria sabut trobar. Té un to de tendresa permanent i un fons d'una certa ironia que ajuda a fer més amable la crítica, quan la fa. En fi, Tatiana, tens un fan a Vilafranca. I com a mostra l'esplèndid article que acabo de llegir i us serveixo acabat de sortir del forn, com jo. Que tingueu bon dia. 


Tatiana Sisquella


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada