diumenge, 11 de novembre del 2012

Calaix de sastre (lector)


Aquesta ha estat una setmana atapeïda i per això el blog ha quedat un pèl aparcat. No puc oferir-vos lectures noves perquè encara estic ocupat en uns quants fronts que espero aviat vegin els seus fruits.
D'entrada, una lectura fàcil i agradable, la de la novel·la de Sònia Fernández-Vidal, La porta de tres panys, un divertimento juvenil per a endinsar-se en la física quàntica. Paral·lelament estic legint 84, Charing Cross Road, una divertida i entranyable història d'amistats literàries a distància enmig de la segona guerra mundial, d'Helene Hanff. La darrera "lectura" és tota una descoberta, tot just estrenada ahir. Es tracta d'un disc sobre poetes. L'autora és una jove cantautora, la Ivette Nadal, que ha dedicat el seu tercer disc als seus Mestres i amics : Anna Aguilar-Amat, Enric Casasses, Francesc Garriga, Santi Montagud, Victor Sunyol i Joan Vinuesa. He llegit bones crítiques d'ella i ara espero poder endinsar-m'hi tranquil·lament. De moment pinta molt bé.
I dues novetats més per començar: el darrer llibre del meu estimat Joan Margarit, Es perd el senyal, i la darrera obra d'un dels poetes que m'ha captivat més darrerament, Antoni Marí, ara una novel·la, Llibre d'absències. En fi, m'espera un novembre molt prometedor. Us n'aniré fent cinc cèntims.
Ah! i a tot això cal afegir que el meu projecte sobre la poesia de Philip Larkin va endavant més que mai. Als "Peps" que m'acompanyen s'hi ha afegit el darrer, el Pep Puig, que m'ha ajudar a disenyar la proposta escènica i n'ha d'assumir la veu lectant (de llegir), la veu cantant em correspon a mi. Estic entusiasmat amb aquest projecte i espero poder-vos-en dir més coses aviat.
Bona tardor lectora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada