dimarts, 14 de juliol del 2015

SURANT COM LES PEDRES, fent immersió en la poesia de Jaume Subirana


Diuen que l'estiu és per a descansar. A mi m'ha agafat en plena fase creativa. Estic  posant les bases per al meu/nostre proper projecte poètico-musical:  SURANT COM LES PEDRES -títol provisional- a partir de textos de Jaume Subirana. Em farà molta il·lusió que em feu una visita al blog que he creat expressament per a deixar constància d'aquesta nova aventura. I de pas podreu fer un tast d'aquest excel·lent poeta. Us hi espero!


14 comentaris:

  1. Vinc del blog que has suggerit. Música líquida i poemes ben fets i ben expressats.
    Molta sort!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Xavier! Ja et convidaré quan l'estrenem.
      Una abraçada!

      Elimina
  2. Caram t'haurem de dir el senyor projectes...Hi vaig a treure el nas.
    Jo tinc un amic, el que vaig fer la presentació del llibre, que amb un company músic, fan un espectacle també de poesia i música que es diu Desperta Ferro i de vegades també els acompanya una noia que canta líric...
    Que us vagi molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, hi ha molta gent com els teus amics que tira endavant projectes, normalment sense cap o gairebé nul·la ajuda. Però ho fem literalment, "per amor a l'art".
      Ja et convidaré quan estrenem aquest projecte que tot just enceto.
      Bon estiu!!

      Elimina
  3. Respostes
    1. T'envio tota la bona sort per al teu / vostre projecte. En Subirana és un bon poeta. Dues sensibilitats unides, dupliquen la força creativa. Vaig a visitar el web.

      Ja ens posaràs al dia.

      Abraçades, des de El Far.

      Elimina
    2. Sí, la sinergia que es crea entre la màgia del poema i la de la música fan anar -crec, humilment- tot el conjunt una passa enllà, que permet a més compartir-ho amb d'altra gent.
      Us tindré informats dels meus/nostres progressos.

      Una abraçada, Jordi!

      Elimina
  4. Enhorabona pel projecte, per la creativitat, per l'energia i les ganes de fer-ho. Ja vinc del blog Surant com les pedres... fa bo de perdre-s'hi una bona estona... Gràcies i molta sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, Carme, per la visita! La veritat és que aquests moments en que estàs creant una cosa nova -encara que sigui gràcies a la màgia poètica d'un altre- són impagables. Ja friso per assajar-ho amb els companys i poder presentar-lo en públic!
      Una abraçada!

      Elimina
  5. Moltes felicitats! M'agrada com escriu el Jaume Subirana, segur que el musicaràs molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Helena! Procuraré estar a l'alçada del repte. Una abraçada!

      Elimina
  6. tenir projectes sempre és bo i engrescador endavant i enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, els projectes ens "projecten" (valgui la redundància) endavant, ens alimenten i ens fan tastar un bri d'aquesta felicitat quotidiana que, segurament, és la versió més real d'això que en diem felicitat.
      Gràcies, Elfree!!

      Elimina