dissabte, 10 de maig del 2014

Whitman en directe


Escric aquestes ratlles mentre em preparo per anar a escoltar Jaume C. Pons Alorda a la llibreria la Memòria. Recitarà les "Fulles d'herba" de Walt Whitman que acaba de publicar Edicions de 1984, la primera versió integra en català de la qual ja us vaig parlar.  I us vaig avisar que hi tornaria. Per començar he afegit al menú lateral uns quants brins d'aquestes herbes que aniré renovant de tant en tant, a mesura que avanci en la lectura d'aquest poemari.
M'han parlat molt bé del traductor de Whitman i la seva capacitat de connectar amb el públic per fer-li avinent el talent poètic del poeta nord-americà. Ja us ho explicaré després d'haver-lo sentit en viu i en directe. I ara me'n vaig, que encara faré tard!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada