dissabte, 27 de maig del 2017

T'adones, company?


Ja és gairebé tot a punt per a l'homenatge al Santi. Aquí teniu el cartell dels actes que es faran el proper diumenge. Al matí al Castell de Penyafort i al vespre a la Plaça del costat de l'església que, a partir de llavors, portarà el seu nom, el recital que hem titulat: "T'adones, company". Vol ser una mostra de tot allò que el Santi va promoure a la Ràpita i també en la seva vessant de professor a l'IES El Foix. 
Aquest cop els "Ran de les coses" comptarem amb dues incorporacions més. A més del saxos, el baix i la guitarra, el nostre rapsode compartirà la lectura dels textos amb una veu femenina i, tot plegat, ho arrodonirem amb un percussionista!!  És un dels meus somnis llargament perseguits i finalment acomplert.

Serà, segur, un acte entranyable, emotiu però no trist perquè volem que, per sobre de tot, es visqui l'alegria d'haver compartit tots aquests "amors" amb ell. I perquè el seu testimoni ha de ser un estímul per continuar endavant.

6 comentaris:

  1. espero que sigui un acte emotiu ( que serà segur) i reeixit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Elfree! Emotiu ho serà segur i reeixit també perquè està fet des del cor (i amb molt rigor!). Ja us ho explicaré.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Segur que des d'on sigui, el Santi somriurà quan vegi que hi ha tantes persones que l'estimen i no volen que el seu missatge s'oblidi mai...
    Espero que tots us emocioneu molt!
    Bondiumenge, Artur.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic convençut que el missatge li ha d'arribar. I que a tots els que ho viurem en directe se'ns posarà la pell de gallina… Espero que l'emoció no em traeixi a l'hora d'interpretar alguna de les peces.

      Ja us en faré cinc cèntims!

      Una abraçada, Roser!

      Elimina
  3. Ha anat tot molt ràpid, des que vas dir que t'hi posaves! Felicitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet m'hi vaig posar per Nadal, però vaig haver de parar per d'altres encàrrecs. I no ha estat fins la Setmana Santa que vaig fer l'apretada important (m'agrada treballar sota pressió, hehe).
      Estic molt content de la feina feta. I demà en veurem els resultats i l'acollida del públic. Ja us ho explicaré.
      Una abraçada, Helena!

      Elimina