diumenge, 17 de maig del 2009

En Pep Guardiola i jo

Visca el Barça! Ja en tenim dues : Lliga, Copa i ara..... Champions!! A esperar al dia 27 (per cert, estarem de colònies al Delta!!) Qui m'ho havia de dir quan, fa deu anys (10!!!) em feia aquesta foto amb el Pep a l'aeroport de Barcelona, que m'estava fent una foto amb el futur entrenador del Barça i artífex d'aquesta temporada històrica. (per cert, que els anys no passen en va... pels dos, eh?).
A més, ja sabeu que el Pep és un gran amant de la literatura i, en concret, de la poesia d'en Martí i Pol, o sigui que ja tinc l'excusa per treure'l en aquest bloc poètic.
Busco un poema del de Roda de Ter i, casualment, trobo aquest fragment de "El Poble". Fixeu-vos en la coincidència amb el verb que va fer servir Guardiola el dia de la seva presentació, quan va prometre : "persistirem" :


"Ara és l'hora de dir,
ara és l'hora de recordar que el poble persisteix
en tots nosaltres,
en cada un de nosaltres,
i que tot allò que hem fet
i tot allò que hem desitjat
és l'essència mateixa del poble
indestructible."

Miquel Martí i Pol



Gràcies Pep!! Gràcies Miquel!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada