diumenge, 31 de març del 2019

"Sons del Castell" al Xè Cicle "Música i Romànic"



Em fa una il·lusió molt especial anunciar-vos que "Sons del Castell" actuarem a St. Benet de Bages, a la terra que em va veure créixer i on encara viu la meva família. I m'emociona especialment fer-ho a l'església del monestir de St. Benet de Bages, on anava de jovenet amb bicicleta. Llavors aquell espai estava deixat de la mà de Déu (mai tan ben dit); ara en podrem gaudir gràcies a què ens hi acull el cicle Música i Romànic -desè ja- organitzat pels Amics de l'Art Romànic del Bages, aquells mateixos que ens van convidar a tantes misses del gall... però això és història per a un altre dia.
De moment, reserveu-vos la data i el lloc:  27 D'ABRIL, ST. BENET DE BAGES.



3 comentaris:

  1. Veig que esteu recorrent la meva comarca del Bages, per mostrar la seva història i delectar al personal amb cançons i poemes...M'encantaria venir a gaudir d'algun, però com que no depèn de mi, perquè no puc conduir de nit...Intentaré a veure si puc convèncer la família, fixa't, tot i ser la meva comarques només conec dues d'aquestes esglésies, Sant Benet i Sant Miquel de Castelltallat... Prop d'aquí hi havia una casa de turisme rural on vaig anar vàries vegades!
    Per cert, aquest més vindrà un dia el Pere Martí a l'escola, em fa il·lusió tornar-lo a veure!
    Bon vespre August

    ResponElimina
  2. Quin programa tan engrescador, August, i quin goig que fa! Me n'alegro moltíssim que els Sons recorrin el país! Espero que el públic en quedi tan enamorat com jo. Molta sort!

    ResponElimina