dimecres, 7 de desembre del 2022

Un poema sobre l'autisme que té música i, ara, imatges.

 

Fa ja alguns mesos vaig parlar-vos d'aquest poema de Michele Baron, traduït per Montserrat Aloy, que vaig musicar per a la Federació Catalana d'Autisme. Ara tinc el plaer de compartir amb vosaltres el vídeo que la federació ha elaborat amb la meva música i unes imatges de les entitats membres de la federació. Entremig hi podeu veure també algunes obres d'art de l'autora del poema original.



Michele Baron

Montserrat Aloy



3 comentaris:

  1. Felicitats august per posar música a aquest poema i col·laborar amb la federació catalana d'autisme que tanta falta els fa un cop de mà....
    Bona nit, August.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit, Roser! Sí, la veritat és que ha estat un encàrrec bonic, l'he gaudit molt tractant-se d'ajudar a la gent que treballa per a millorar les condicions de les persones amb autisme. A l'escola hem tingut algun alumne amb autisme i impressiona molt, ens falten eines als mestres -i a la societat en general- per a entendre aquestes persones.

      Elimina
  2. M'agrada moltíssim la cançó que has fet sobre aquest poema traduït per la Cantireta.
    Tinc un nebot-net petitet que, a l'espera de la confirmació definitiva del metge, sembla que té espectre autista.
    Moltes gràcies, feu una gran tasca!!

    ResponElimina