diumenge, 9 d’agost del 2009

Corro sota la pluja





Quan els vaig sentir l'any passat ja em van captivar. Deien que treurien un disc i ja ho han fet. Tinc dues coses a dir : una bona i una altra no tant. Per on voleu que comenci? D'acord, per la "dolenta" : és un disc poc rodó (no de forma, ja m'enteneu), al costat de cançons precioses, genials, n'hi ha de no tant i algunes que, la veritat, no m'agraden. Potser també hi ajuda el fet que guanyen molt en el directe, la vessant teatral de l'Anna allà s'hi mostra plenament i et captiva. I ara la bona : hi ha una cançó d'aquelles que se'n fan una de molt de tant en tant. La lletra és delicada, poètica, suggerent, i la música senzillament és genial. Es diu "Corro sota la pluja". A més ha estat nominada (la lletra) per al premi Cerverí a la millor lletra de cançó escrita en català aquest 2009. Jo la votaré, malgrat hi ha també els Manel que són el meu grup preferit de llarg d'aquest 2009, però la lletra que han triat per al premi no és precisament de les millors.

Per si la voleu llegir : aquí la teniu. (A sota podeu clicar i sentir-ne la música).

Corro sota la pluja

Corro per no sentir que m'he estat quieta, esperant,
corro darrere un somni, que no sé si tinc davant,
corro per l'aventura de córrer darrere algú,
corro per l'energia que em fa venir cap a tu.

Corro sota la pluja rere aquell record tan dolç
que potser encara guardes en algun racó del cor.
Corro perquè en tinc ganes, però si no pares, potser,
al final pensaré que és millor deixar-te'l endur.

Que com una veueta que et diu segueix-lo de prop,
i una, que no t'escoltes, que et diu vés a poc a poc,
algú que de tu escapa, millor deixar-lo marxar
però, potser, si s'escapa, és perquè jo el pugui atrapar.

Corro sota la pluja rere aquell record tan dolç
que potser encara guardes en algun racó del cor.
Corro perquè en tinc ganes, però si no pares, potser,
al final pensaré que és millor deixar-te atrapar.

Corro perquè ja arribi el lloc on hem d'arribar
i veure en els teus ulls si el record segueix allà.
Corro perquè ja arribi el moment de descansar
i saber si ho fas veure, o és cert que et vols escapar.

Corro sota la pluja, rere aquell record tan dolç
que potser encara guardes en algun racó del cor.
Corro perquè en tinc ganes, però si no pares, potser,
al final pensaré que és millor deixar-te marxar.



MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada