diumenge, 28 d’abril del 2013

Captatio benevolentiae

Perdoneu els meus seguidors (si és que en queda algun) aquest llarg parèntesi en el meu blog. La meva implicació a l'Any Joana Raspall i, sobretot, la dedicació al blog (http://anyjoanaraspall.blogspot.com.es) m'han deixat zero temps per al meu.
Així, doncs, demano disculpes i -com va dir aquell- "no volverá a ocurrir".
En compensació us regalo una troballa: el blog de la Sílvia Cantos que una altra amiga -la Carme Munné- m'ha descobert. Un blog sobre la lectura i l'amor als llibres:  US RECOMANO.
I el millor de tot:  una entusiasta de Wonder!!
Ja ho sabeu: a mi Wonder m'ha fascinat i no paro de recomanar-lo arreu. Per això satisfà doblement trobar altres persones que també hi creuen, més enllà de les edats o gustos literaris. Coincideixo plenament amb la Sílvia:

"Aquest és, sense cap mena de dubte, un d'aquells llibres que tothom hauria de llegir, des dels joves lectors fins als més grans, és la perfecta definició d'un crossover, una lectura que s'ajusta a un perfil de lector amplíssim."


I per acabar-ho d'arrodonir, la banda sonora de Wonder. Aquí la teniu:




1 comentari:

  1. I tant que et queden seguidors, com a mínim una, que també està una mica fora de joc.
    M'encanta l'entrada, i estic totalment d'acord, és un llibre que hauria de llegir tothom, i què bé que aniria el món amb més Wonders, voler és poder, no ho hem d'oblidar, i hem de lluitar per un món més just i sense desigualtats, on es valorin les persones pel que són no pel que tenen. Gràcies August, tu amb el teu blog també ens fas més feliços

    ResponElimina