dimecres, 5 de gener del 2022

Nit de Reis 2022

 






























Aquest any vull desitjar-vos una NIT de REIS ben màgica amb un poema que aquest matí he trobat a twitter. És del Joan Vilamala -un exmembre d' Els Esquirols, els que teniu una edat sabreu de qui parlo. L'he trobat tan bonic i tan ben acompanyat del dibuix del Valenti Gubianes -els dos viuen al Bages, la comarca on vaig créixer-  que he decidit que avui el compartiria amb vosaltres.

Els millors regals per a vosaltres en aquesta nit que ens transporta a l'infant que vam ser. 

10 comentaris:

  1. Molt bonic! No em recordava d'aquest nom Joan Vilamala, però perd escomptat que sí que sé qui són Els Esquirols. Gràcies per recuperar coses tan tendres...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo, com que vaig créixer a Manresa, els vaig veure actuar molts cops (tot i que la majoria del grup era d'Osona n'hi havia uns quants bagencs, entre ells el Joan Croses -qe després ha fet molt doblatge i teatre- i el Joan Vilamala que, tot i que és de Folgueroles, es va instal·lar a Manresa. En fi, coses de joventut...

      Elimina
  2. Qui canta el seu mal espanta....
    Que grans els Esquirols!
    Bon 2022 August.

    ResponElimina
    Respostes
    1. "... cantem una canço, cantem-ne cent quaranta, cantem-ne un milió!"
      Igualment, Xavier, Bon 2022 per a tu també!
      Esquirols "for ever"

      Elimina
  3. Un poema molt bonic ens regales.

    Espero que t'hagin portat moltes regals.
    Aferradetes, August.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, lluneta, no em puc queixar!! I sobretot que estic molt bé i molt ben acompanyat

      Abraçades!!

      Elimina
  4. També sabia qui sren els Esquirols, però no el poeta d'aquest poema tan rebonic...
    La veus , al Bages hi ha gent que s'ho val!!!
    Que tinguis un Bon Any amb salut , amor i pau i que l'Estel de Natzaret il.lumini el teu camí,
    Bon dia de Reis, August.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Roser!
      En Joan Vilamala, a més de ser un molt bon músic és també un molt bon filòleg i escriptor. Fa molts anys, molts, que fa "auques" dedicades a molts personatges i fets rellevants de casa nostra. Ho té en una pàgina web anomenada "la paret de les auques".
      Espero que els Reis savis s'hagin portat bé amb tu.
      Una abraçada!

      Elimina
  5. Jo he tingut molt bons Reis, aquest any!

    ResponElimina