divendres, 4 de novembre del 2022

A un amic (Marc Valls) d'Enric Casasses





































Mentre continuo preparant i assajant el meu nou projecte poètico-musical, NUSFLOREJANT, a partir de la poesia d'Enric Casasses, i quan em pensava que ja tenia totes les peces fetes, les muses m'han sorprès xiuxiuejant-me la música per a aquest preciós poema sobre la bondat: "A un amic". Aquí el teniu per si us ve de gust sentir-lo.

L'atzar -o la serendípia- ha fet que al mateix temps aparegués aquest article de Josep M. Lozano al Periódico sobre la bondat. I és que, en els temps que vivim, tan carregats de cinisme, la bondat esdevé revolucionària. Feu bondat.




2 comentaris:

  1. M'agrada molt l'Enric Casasses, no m'estranya que t'hagi inspirat!

    ResponElimina
  2. Hola Helena, a mi també m'encanta. Sobretot perquè té molts registres i em sorprèn sempre. I aquest alegat a favor de la BONDAT -en majúscules però encarnada en una persona- el trobo senzillament genial. Gràcies per seguir-me i fer comentaris. Em temo que no sóc gaire recíproc. Una abraçada!

    ResponElimina