divendres, 20 de novembre del 2020

Instants poètics

 




























Ja fa uns quants mesos que us vaig dir que estava preparant una ressenya d'un llibre de poesia d'en Pere Martí i Bertran: "Taroda. Haikus de les quatre estacions". Avui, finalment, ha sortit publicada a El 3 de Vuit (Alt i Baix Penedès) -i a d'altres publicacions com Nova Conca (Baixa Segarra) i El Vallenc (Alt Camp). Us la comparteixo per si us ve de gust llegir-la.

Si en voleu un tast podeu llegir alguns haikus aquí.


8 comentaris:

  1. Precioses les fotos i els haikus, a mi m'ha agradat molt aquest de les estrelles:

    "Esclat d'estrelles
    en la nit sense lluna:
    quina és la meva?"

    Ja miraré veure si veig la meva!!!
    I la primera foto que és una composició, una meravella.

    Bon vespre, August.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Roser, a mi em costa de triar un haiku perquè cada un m'agrada per una raó o una altra.
      Espero que trobis la teva estrella!!
      Aviat farem la presentació del llibre a Vilafranca. Ja us mantindré informats.
      La primera foto és feta per la dona del Pere, la Chus.

      Bon vespre, Roser!

      Elimina
    2. El tinc pendent aquest llibre! I també l'he de comprar per a la meva biblioteca! De moment veig que només el tenen a les biblioteques de Vilafranca.

      Elimina
    3. Imagino que els tiratges i distribucions d'aquests llibres comença primer per l'espai més pròxim. Km 0 que diríem. Espero que aviat us arribi i el puguis llegir. Ja em diràs el què.
      Abraçades, Helena!

      Elimina
    4. Encara no, August! També he demanat el d'Assagets de l'Enric Casasses i no ha arribat! El vaig comprar per a mi al costat de l'Incert encontre de Feliu Formosa, fa poc, els tenien a Laie.

      Elimina
    5. Em fas dubtar de si el vaig demanar! Tenim moltes maneres de fer la compra, i jo porto la poesia dins la meva biblioteca. Quan torni de vacances ho miraré.

      Elimina
    6. El tinc a l'excel, però encara no l'he demanat! Ho sento! També l'hauria de comprar per a mi, segur que està molt bé.

      Elimina